1.

An analysis of the pro-social behaviors of customers in response to the firms’ service quality

دوره 9، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 21-41
Habibollah Ranaei Kordshouli؛ Younes Jafarpour؛ Ahmad Allahyari Bouzanjani

2.

How Entrepreneurial Marketing Leads to Customer Satisfaction (The Mediation Effect of Customer Value)

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 239-257
Vahideh Tabasi Lotfabadi؛ Nasim Karimi؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji

3.

Introducing a model of influencing factors of customer's trust and satisfaction in E-commerce area (Case study: Group discount sites in Iran)

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 655-674
Naser Asgari؛ Hamed Heidari

4.

Joint Optimization of Multiple Products Positioning and Pricing

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 23-35
Masoud Rabbani؛ Hamed Rafiei؛ Emad Sane zerang

5.

Modeling the Role of Elements on Positive Word-of-Mouth in the e-Banking

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 157-170
Mohammad Mousakhani؛ Samaneh Torkzadeh

6.

Provide an Econometric Model to Plan the Profits of Automaker Companies through Customer Satisfaction Management, After Sales Services (Case Study: Logan Pars Khodro)

دوره 52، شماره 2، مهر 2018، صفحه 139-148
Mahnaz Ebrahimi Sadrabadi؛ Mir Mahdi Seyed Esfahani؛ Ali Mohammad Kimiagari

7.

Providing a System Dynamics Model to Evaluate Time, Cost, and Customer Satisfaction in Omni-Channel Distribution: A Case Study

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 291-310
Ahad Hosseinzadeh؛ Hamid Esmaili؛ Roya Soltani

8.

اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 549-568
زهره دهدشتی شاهرخ؛ انوشه حاجی نوروزی

9.

ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی )

دوره 20، شماره 1، اسفند 1386
محمد رضا معمار جعفری؛ مهدی فاتح راد؛ علی فرقانی

10.

ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات شهرداری یزد با رویکرد تلفیقی مدل سروپرف و ماتریس مشاوران گروه بوستون بر مبنای تحلیل روابط خاکستری فازی

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 587-606
سید حبیب اله میرغفوری؛ محمدعلی سنگبر؛ نگار جلیلیان

11.

ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع

دوره 9، شماره 23، مرداد 1390، صفحه 145-167
علی عطافر؛ الهام امری

12.

از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658
عباسعلی رستگار؛ مهری شهریاری

13.

بررسی اهمیت رضایت گردشگران در ارائه خدمات گردشگری و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: هتل های استان سمنان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402
فاطمه محمدی؛ خلیل صفری؛ هوشمند باقری قره بلاغ

14.

بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 121-140
محسن نظری؛ ثریا ادیب حاج باقری

15.

بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکت های تولیدی شهرستان سنندج

دوره 12، شماره 3، آبان 1393، صفحه 461-481
سامان رحمانی نوروزآباد؛ مجتبی رستمی نوروزآباد

16.

بررسی رابطۀ علّی عدالت سازمانی با رضایت مشتری از طریق نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی در بانک‌های تجاری

دوره 3، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 69-87
عادل آذر؛ مجتبی فرخ؛ حمید جانانی

17.

بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی هتل‌های 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز)

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 97-112
مهدی کروبی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه قاسم پور

18.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتریان اپراتورهای تلفن همراه ایران از طریق شبیه‏سازی ترکیبی پویایی سیستم – گسسته پیشامد

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 672-696
محسن جاویدمؤید؛ عباس طلوعی اشلقی؛ محمدعلی افشارکاظمی

19.

بررسی عوامل موثر بر رضایت‌مندی مشتریان ‌بانک صنعت و معدن*

دوره 1، شماره 2، 1388
داود حسینی هاشم زاده

20.

بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
امید پورحیدری؛ محمد خاکساری؛ محمد دوست محمدی

21.

بررسی و مقایسه رضایتمندی مشتریان زن باشگاه‌های بدنسازی خصوصی و دولتی شهر تهران

دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 127-266
ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجید جلالی فراهانی؛ مریم ترکی

22.

تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 647-664
محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی

23.

تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966
محمود نادری بنی؛ مرضیه ادیب زاده؛ عادله دهقانی قهنویه

24.

تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 99-116
حسین مختاری؛ مرتضی اکبری؛ محمد علی مرادی

25.

تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380
یاسان‌اله پوراشرف

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب