1.

Advertising Strategy Management in Internet Marketing

دوره 13، Special Issue: Advanced Innovation Topics in Business and Management، 2021، صفحه 35-47
Iryna Voronenko؛ Maryna Nehrey؛ Serhiy Kostenko؛ Iryna Lashchyk؛ Viktoriia Niziaieva

2.

Investigating the cognitive process of attention while watching sport advertisements in interested and non-interested people using Electroencephalogram technology

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1402
Zahra Aminiroshan؛ Javad Gholamian؛ Ahmad Mahmoudi؛ sahar pirjamadi

3.

The Effect of COVID-19 on Information Technology (IT) Marketing and Digital Business in Global Market

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 189-201
Sheikh Muhamad Hizam Sheikh Khairudin؛ Mohammad Amin Mohammad

4.

The Mediating Role of Advertisement in the Relationship Between Social Media and Online Risk and its Effect on Online Shopping Habits

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 743-758
Qaribu Yahaya Nasidi؛ Muhamad Fazil Ahmad؛ Murtala Garba؛ Usman Ahmed Hafiz؛ Isyaku Hassan

5.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

6.

ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781
طاهر روشندل اربطانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ سید وحید عقیلی؛ احمد جوادی پور

7.

ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 267-275
روح الله فتحیان؛ فریبا عسکریان

8.

ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین

دوره 11، شماره 1، تیر 1395، صفحه 66-79
سید حسین سیادت؛ سجاد شکوهیار؛ سید امیر حسین سخی جوارشک

9.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

10.

بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی

11.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

12.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

13.

تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 797-815
سیده راضیه دستغیب؛ احمد ترک فر؛ سید محمد علی میرحسینی؛ لیلا جمشیدیان

14.

تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 617-634
فرهاد کلانتری؛ اسماعیل دولتیاری

15.

تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196
فاطمه ابوالحسنی طرقی؛ سید حسن حاتمی نسب

16.

تحلیل و بررسی تأثیر بیلبوردهای تبلیغاتی بر منظر شهری شهر لاهیجان، بر مبنای ضوابط و مقررات پیشنهادی سامان‌دهی تابلوهای شهری در ایران با روش تحلیل سوات (SWOT)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 51-68
لیلا صیاد بیدهندی؛ سارا رسولیان

17.

تصمیم‌های بهینه قیمت‌گذاری، وارانتی و سطح کیفیت، در ‌یک ‌‌زنجیرۀ تأمین دوسطحی رقابتی با استفاده از الگوریتم قهرمانی در لیگ‌های ورزشی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-91
علی حسین زاده کاشان؛ تینا سردشتی

18.

تغییرات نقش زنان در تبلیغات تلویزیون ایران با تکیه بر نشانه ‏شناسی آگهی‏ های بازرگانی آقای فرش4 و نحوۀ شرکت در قرعه ‏کشی هوم ‏کر

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 23-44
مهران سهراب زاده؛ طاهره یوسفی فر؛ رضا عباسی

19.

تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

20.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840
منوچهر انصاری؛ مهدی شریفی؛ نفیسه انصاری

21.

طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1
احمد نصرالهی قدیم؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

22.

طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174
راحیل مروی؛ حسن اسماعیل پور؛ علی رضائیان

23.

طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786
طاهر روشندل اربطانی؛ احد محمودزاده

24.

عوامل جامعه شناختی تاثیرگذار بر استفاده از برند در میان زنان مراجعه‌کننده به مراکز خرید شهر تهران

دوره 8، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 259-276
افسانه توسلی؛ فاطمه سمواتی؛ معصومه فتحعلی زاده

25.

عوامل مؤثر بر تقاضای شیر و فرآورده‌های لبنی با تأکید بر تبلیغات (مطالعه‌ موردی محصولات سازمان صنایع شیر ایران)

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
سید صفدر حسینی؛ زهره عرفانیان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب